الخميس، 24 أغسطس 2017

مهم تعيش \\\\\ أحمد طلبه

مهم تعيش
تعبت كتير عشان
خاطري
وضحيت باللي باقي فيك
وتستكت وتتحمل
عشان مايبنش
مره عليك
أنا اللي عشانها تتوجع
وتسكت ولا تقوليش
وتبكي بقلبك ولا تدمع
أنا جمبك وماتخبيش
هكون سندك وأتحمل
لاخر عمري راح اكمل
ولو رجعنا م الأول
وإيه يعني مهم تعيش
==============
بشوف الدمع في عيونك
بحس بالدموع فيا
بتجري مني في جفونك
ودمعك يجري في عينيا
وصوت الأه بيكويني
أبوس إيدك متوجعنيش
وجودك قربي يحيني
وبعدك شيء ميلزمنيش
أنا اللي عشانها تتوجع
وتسكت ولا تقوليش
وتبكي بقلبك ولا تدمع
أنا جمبك وماتخبيش
هكون سندك وأتحمل
لاخر عمري راح اكمل
ولو رجعنا م الأول
وإيه يعني مهم تعيش
=========
بحس بكل شيء جواك
ومهما داريت كدا عليا
لاء أطمن أنا معاك
وأنت أكيد عايش فيا
وأنت اللي بعيش بهواك
وعنك شيء مايبعدنيش
داانا بتمني بس رضاك
وحزنك والله مايرضنيش
أنا اللي عشانها تتوجع
وتسكت ولا تقوليش
وتبكي بقلبك ولا تدمع
أنا جمبك وماتخبيش
هكون سندك وأتحمل
لاخر عمري راح اكمل
ولو رجعنا م الأول
وإيه يعني مهم تعيش
=========
أحمد طلبه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.