الأحد، 20 أغسطس 2017

أنا واحده تانيه \\\\\\ أحمد طلبه ٢٠١٧/٨/٢٠

أنا واحده تانيه
غيراللي كنت تعرفها
زمان
أنا واحده مكسور قلبها
حلفت مايوم تتهان
نسيت بسببك حلمها
عاشت عشان ترضيك
فائت خلاص من وهمها
بعد الأوان بأوان
ورووح
سبني خلاص مش
محتجالك
رووح
مابقتش انا مطمنالك
خلاص
فعلاً أنا مش
مرتحالك
ولا حاسه وياك بالأمان
=============
أنا واحده عاشت عمرها
تتمني ليك الخير
حلو الحياه أو مُرها
وقفت معاك
وكتير
ولا عمر قلبك حسها
ولا شوفت فيك الخير
أخرتها منك إنها
ولا حتي في الحسبان
ورووح
سبني خلاص مش
محتجالك
رووح
مابقتش انا مطمنالك
خلاص
فعلاً أنا مش
مرتحالك
ولا حاسه وياك بالأمان
===============
دلوقتي قلبي نحيتك
شايل كتير جواه
شايل كمان من قسوتك
واللي عملتو معاه
أما خلاص من نحيتك
سيباك لوجه الله
سيباك تحس بكسرتك
وتعيش كمان ندمان
ورووح
سبني خلاص مش
محتجالك
رووح
مابقتش انا مطمنالك
خلاص
فعلاً أنا مش
مرتحالك
ولا حاسه وياك بالأمان
===============
أحمد طلبه
٢٠١٧/٨/٢٠
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏‏شخص أو أكثر‏، و‏نص‏‏ و‏لقطة قريبة‏‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.