الخميس، 19 أكتوبر 2017

. اه يا اماي \\\\ محمد فاروق عبد العليم

. اه يا اماي \\\\ محمد فاروق عبد العليم
اه يا اماي تعبت وتعبت
كتاباتي
يا اماي حتي القلم اشتكي
مني ومن اهاتي
يا اماي انا صح ولا انا
غلطان وبهاتي
يا اماي اشكي لمين همي
ومين يسمع اناتي
يا اماي بقيني في زمن
اشباه الرجالاتي
يا اماي ببكي علي ناس شايفة
الغلط وساكته عليه
وانا غلطت في يوم اللي سكت
.ومتكلمتش عليه
يا اماي دي ناس هتحط ناس
في مأذق متقدرش عليه
يا اماي اما الحبس او الموت
وده مطب متقدرش عليه
اه اه يا اماي من خوفي علي
ناس والناس ظلماني ليه
يا اماي انا تعبت وده ذل لكل
الناس والناس صابرة ليه
يا اماي تعبت والتعب انا
مقدرش عليه
يا اماي خلاص هعتزل وبكرة
الناس هتعرف معنتي ايه
يا اماي هقعد في بيتنا ارحم
من اللي شايفه بعنيه
يا اماي معدش الكلام جايب
همه واخرته ايه
يا اماي اخرتها سوده وانا
مش قادر اقول فيه ايه
اه اه اه يا اماي من الوجع
اللي انا فيه
يا اماي من كتر الكلام اللي
فقد معانيه
وانا مهما اتظلمت بكرة الحق
يبان والبطل انتصر عليه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.