الأربعاء، 7 مارس 2018

آسالي قلبك \\\\ حسين فوزي عبدالوهاب

 آسالي قلبك 
💕💕💕💕💕 
عيزاني كل شويا اقولك بحبك اد ايه
ليه بتلحي عليا انت عندي تساوي ايه
بتسآل حبك في قلبي قد ايه

معقول كل ده مش حاسس بيه
دا انا كلي دايب فيك
العقل مبيفكرش غير فيك
القلب مبينبضش غير بيك
الروح مبتشتقش غير ليك
بسهر ليالي وحيد اناديك
اسرح مع طيفك اناجيك
القلب مشغول بحنانك و بحبك
لو مش مصدقني اسالي قلبك
مين موناه يعيش جمبك
كل حلمه يقرب منك
لو مش حساسني ده ذنبك
متحسبنيش انا علي ذنبك
عيزاني كل شوايا اقولك بحبك اد ايه
ليه بتلحي عليا انتي عندي تساوي ايه
انت عندي كل الدنيا
معاك انا مالك الدنيا
انت كل اللي ليا
اللي محلي حياتي و لياليا
و حيات هواك اللي باين عليا
و كل الخلق شايفه في عنيا
انت حياتي و نور عنيا
انت اللي ليا في الدنيا ديا
ليه كل شويا تسالني بحبك اد ايه
ليه بتلحي عليا انتي تساوي عندي ايه
انت تساوي النفس اللي بتنفسه
نبض حياتي اللي انا بتحسسه
انت عمري اللي انا عشته
و حلمي اللي بتمنا اعيشه
 الشاعر حسين فوزي عبدالوهاب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.