الأحد، 6 مايو 2018

أحمد عــبــد الرحمن صالح\\\\ ده قلبي مال بشوقه إليك


ق/ده قلبي مال بشوقه إليك
ك/أحمد عــبــد الرحمن صالح
قابلت عيناك
نداني هواك
فداب قلبي
وملت إليك
انا م الشوق
بدوب واشتاق
يتوه قلبي
وانا بناديك
حاولت انساك
وانسا هواك
لقيت قلبي
بيجري عليك
سبقني الشوق
وقال بهواك
بهمس غرامه
قمر لياليك
عشقت الحب
وداب قلبي
وعشت الحلم
جوه عيناك
لقيت الحلم
تاه مني
وغاب عقلي
في شوقي إليك
كأني زماني
مستني
يغيب فرحي
ساعة مالاقيك
صاحبت الصبر
وصاحبني
سهرت الليل
افكر فيك
لقيت عيناك
بترسملي
طريق جنة
هعشها انا بيك
بحبك حب
سهرني
وخلاني
ادوب في ايديك
حبيبي بلاش
تحيرني
وسيب قلبي
بشوق يناجيك
انا عشقاك
وبشتقالك
ومهما اقول
بتوه انا فيك
بلاش تبعدني
عن قلبك
يموت الحب
لو بعديك
ياريت اشواقي
توصلك
وتوصفلك
حنيني إليك
بحبك
نفسي اوصلك
واعيش الحب
جوه عيناك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.